äntligen!

efter en veckas uppehåll så får jag äntligen skriva några rader här!

jag har börjat mitt nya hurtiga liv (får se hur länge de håller..) igår var jag ute med fonzie, victoria o astro. vi promenerade o härjade runt i nästan 2 timmar. o idag har jag o finzie promenerat runt hela stan, bergviken, kallkällan och notviken. rundan tog lite över 2 timmar, men skönt var det, om man bortser från att det var dimmigt och disigt. Nu är jag hemma igen och har precis kommit upp ur badet. har väl tänkt gå o sussa nu inom en snar framtid.

ååh, igår köpte jag ett par hörlurar till min mobiil. jättefiina o hyffsat ljud också. sjukt störande bara att min mobil glappar.. måste väl fixa de också eller så kanske man helt enkelt borde ta o kirra en ny telefon.

jaha, nu var de bokslutsvecka igen och vi har så otroooligt mkt o göra. suck. annars rullar allt på som vanligt skulle jag tro. pappa fixar o donar här i lägenheten, eller han sprutar om mina gråa dörrar så dom blir vita o fina. Jens har farit o jobbat igen så han kommer hem först på en månad. vad mer.. Idag är de 1 april, en väldigt rolig dag skulle man kanske kunna säga. den här dagen är och kommer nog alltid att vara lite speciell, men de är väl bara nått jag får leva med. bortsett från de så fyller dennis 26år idag, GRATTIS till honom! 

nu ska jag gå o tryna hade jag tänkt.


peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0