bästa inköpet

jag har köpt världens sötaste, grönaste och finaste tvålpump! och de bästa av allt, de är en groda! kan ju försöka förtränga de faktum att den är till för barn.+3 år om man ska bara exakt. men de hör inte till saken, den passade så fint i min toalett. att mötas av en glad, grön groda när man ska gå o göra sina behov är väl aldrig helt fel. Tyvärr har jag ingen fin bild på min nya kärlek. Han kände sig lite trött efter den långa resan hem från Dollarstore.

Idag har jag jobbat, käkat mat hos mina päron, hängt gäng med victoria, lämnat igen saker på H&M , varit o handlat, varit på Dollar, ätit pommes från Max (som förävligt smakade otroligt bra som vanligt). Sen gled vi hem o lökade här i min IKEA-soffa. En helt okej dag med andra ord. Har precis dragit mig upp ur badkaret och nu ropar sängen på mig. Måste alltså gitta nu!  tjoooohej

smell you later! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0