frihet

äntligen har jag fått gå ut o njuta av det vackra vädret sverige har o erbjuda! de var så otroligt underbart att för första gången på 5 dagar, få komma ut o andras frisk luft. har suttit isolerad i min lägga och knappt tagit mig upp från sängen. men nu är jag på benen igen och de firade jag genom att ta en prommis med vickan! slutad med att vi satt här framför tvn i vardagsrummet och tröck i oss vippade grönsaker och some candy. tror dock inte att de var så bra för min känsliga mage, eftersom jag knappt har ätit o när jag väl har gjort de så har de varit soppa osv. flytande saker dvs. men jag får väl lida för de inatt!

nu ska jag gå o byta om o krypa till kojjs. 
imorgon är en ny dag. en solig en får jag hoppas! massa mys.


We need some money smokeing bitches to clear our vision


pöZzaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0