gammal praktikant

gick igenom lite papper på kontoret idag, kände att de var på tiden eftersom högarna började blir rätt stora. Till min stora förvåning, hittade jag en massa fusklappar som jag hade då jag började på jobbet som praktikant (tredje året på gymnasiet, 05-06 dvs). Var rätt roligt att titta igenom dessa, eftersom allt har förändrats sedan dess. Då hade vi 41 MAX restauranger runt om i sverige, nu finns det 62! nr 63 och 64 öppnar i slutet av månaden. i Juni har jag jobbat på kontoret i 2 år, 3 i augusti om man räknar med praktikant-tiden. känns ofattbart..tiden har gått så fort. 

425457-29


ååh, jag får inte flytta hem än! har bosatt mig hos min bror Jens i grannhuset nu sen i söndags. Dom håller på att byta stammar i mitt hus, så dom måste ha tillgång till lägenheten hela dagarna. dom är klar med min våning idag, men dom ska fortsätta borra under mig, så man får ändå inte sova. Men imorgonkväll kanske man får flytta hem?  hoppas. Jens kom hem idag iaf, men han ska sova på båten (där han jobbar) så jag får bo här själv iaf. sånna här gånger är de skönt att man bor nära sina bröder!

Snart ska man ut o promenixa med Camilla. sköönt.
känner mig dock lite trött, men de får gå.


peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0