jag är så sjuk

fast nu är jag på bättringsvägen. ännu en gång har magsjukans hemska bakterier befruktat mig.  för en månad sen låg jag i samma ställning här  i min soffa och mådde som en överkörd råtta. när ska detta helvete få ett slut? Har knappt fått i mig nått som kan kallas för mat. så fort jag försöker så har det bara velat lämna min kropp på kvällskvisten. Läkaren säger att de är mat i flytande form som gäller. tex. blåbärssoppa, fil, yoghurt, proviva osv. kan ju då tala om för alla er ovetande människor där ute, att proviva är det äckligaste ever! smakar ungefär som rent socker (o de är lättsockrat!). Det ska tydligen vara bra för magen iaf. varför ska allt nyttigt smaka så dåligt?

jaha, jobb imorgon då? i think so. hade hoppats på att få gå dit idag också, men natten blev inte så lugn och skön som jag hade förväntat mig. känns väldigt deppigt att behöva sitta inomhus då de är så underbart fint vårväder ute. vill ut o traska! men nejnej, de får man ju inte. håller tummarna inför imorgondagen.


nu ska jag gör middag, idag bjuds de på fil o linfrön.



But for you to do what i do it'd take ur whole life to achieve it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0