lunchdejt o skitnsack

de ni! en gammal kär vän hörde av sig till mig igår. Jag blev positivt överaskad och tackade såklart ja till hennes erbjudande om att lunchdejta idag. efter en god lunch och en massa skvaller så var man tvungen att återvända till arbetet. känns alltid lika roligt.


Idag har jag hunnit med rätt mycket. Har lagat mat själv idag, tro de eller ej! Dom senaste två veckorna har jag ätit både lunch o middag hos mina päron. men nu ska de bli ändring på de. Sen har jag plockat till lite här i lyyyan. Vikt undan kläder och jag har till o med hunnit diska. ÅH JO! för första gången på länge har jag äntligen lyckats köra en tvättmaskin utan att pajja hela skiten! nu blir pappsen glad.



meeen ååååh. nu ringde johan o bönade o bad om att jag skulle köra han o tompa till gymmet. Och snäll som jag är så ställer man ju upp. så nu ska jag rulla!


peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0