planering

Tänk om det inte hade varit så dyrt att vara impulsiv!
jag o victoria har suttit o fantiserat i X antal timmar. Efter mycke skratt och svammel så kom vi fram till.. inget. Vi vill fara, men de kostar en massa.. har vi råd? till skillnad från henne, så har jag ju hyra och räkningar att betala. jag borde ha sparat pengar då jag bodde gratis hemma och fick ut full lön. hade världens läge, men shoppingsuget var väl för stort..får sota för de nu istället.

Ska de smälla den 23/5? time will tell..


ååh mina kära läsare. jag vet att jag förmodligen är sämst på att underhålla er med sliskiga detaljer från mitt privatliv. jag ber så hemskt mycket om ursäkt! får skylla på att jag är en hemskt upptagen människa..?

hur som helst så har partypinglan varit i farten igen! gjorde stan osäker i lördags. Men kul hade vi! hann med förfest hos mig, utgång på heroes, efterfest och ännu en efterfest. efter alldeles för mycket minttu, så kom vi hem alldeles för sent.. eller för tidigt. 4-5 timmar senare skulle jag befinna mig hos mina föräldrar. då var det dags för familjemiddag. perfa! grillad flintastek.. mums. men hade nog kanske kunnat njuta mer av de om jag hade hunnit nyktra till.. men jag överlevde.


425457-30



i helgen då. ja.. städa står väl överst på min too-do-list. men vi får ju se hur de går med den saken..

nu sova. ny dag imorgon. då är de FREDAG! åååhååoooåååhhåå

Kommentarer
Postat av: vickan

.. KNULLA ALLA BRUUUDAR!

2008-04-24 @ 23:07:58
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0