prommis

nu har jag varit o traskat med camsan. de var trevligt. eftersom camilla är en arbetskamrat till mig så blev de mest jobbrellaterade saker som kom upp på tapeten. till hösten ska hon lämna oss, då ska hon börja studera. Det ska amanda också..  borde jag också göra de? ja de får vi se. planen var väl så, men de verkar inte gå så bra för min del. vet ju inte ens vad jag vill bli?! kanske ska försöka hitta ett svar på den frågan först innan jag återvänder till skolbänken.

jaha, nu ska jag fortsätta se på den här urkassa serien på 5an. brothers and sisters. förstår verkligen inte varför jag ens ödslar tid på att se de. men jag antar att de är rätt passande eftersom jag snart ska sova..


smell you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0