beachparty

jaha, på fredag var de dags igen då. beachpartyt i övertorne är bara några dagar bort. förra året var händeserikt, men jag de var rätt roligt. festen på hotellet i kalix dagen efter var dock inte lika underhållande. jag ville inget hellre än att åka hem, men de är inte så lätt att fixa chaufför mitt i natten, speciellt inte om man är 7 mil bort. vädergudarna verkar dock inte bjuda på de bästa vädret heller.. men jag läste nått om att domhar lovat bättre väder från o med imorgon? kan ju hålla tummarna för att solen kikar fram en stund åtminstone, för vem vill bada om de är mulet?

jag hoppas i alla fall att alla som far dit får en jätterolig och trevlig kväll. passa er bara för överförfriskade äldre män som tror att domäger allt inom campingens område.

läs mer på: www.move-entertainment.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0