en prinsessas dagbok

går på 3an just nu för dig som är intresserad. 
själv ska jag gå o lägga mig i sängen igen, ska försöka sova många timmar inatt så jag kanske orkar jobba över lite extra imorgon också och sen eventuellt ta en promenad om vädret tillåter. måste ändå ner till mina föräldrar och vattna deras grönsaker, som tydligen kallas för blommor. överskattade saker de där, jag lyckas aldrig hålla sånna vid liv. därför har jag bara palme och hans vänner här hemma hos mig. palmerna överlever knappt, men dom är åtminstone gröna fortfarande trots att dom har varit i mina ägor nu sen i februari/mars.


nu börjar höstmörkret komma. så mysigt att gå ut då man känner att luften är sådär härligt fuktig och gatulysernas ljus speglar sig mot den smått blöta asfalten. mysfaktorn är hög vid sånna tillfällen!


ABCya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0