förändingar och funderingar

malin ringde och väckte mig idag, men jag låg kvar o drig mig till klockan 1. sköönt! sen ringer hon och övertalar mig till att åka på max med henne och erika.. men jag är ju inte den som är den, så jag fick 10 min på mig att göra mig i ordning o så begav vi oss till den närmsta restaurangen. gooott! älskar den nya burgaren vi har, prova den!

hur som helst så har jag även hunnit med o göra en make over på erika. hon gick från långt ljusbrunt hår till uppklippt, svart hår. blev faktiskt jättefint! lilla saffransbullen kanske borde bli lite orolig nu då han har åkt bort i 2 veckor o lämnar kvar en såndär pangbrud här i stan!

jaha, klockan är 19:25 nu. för 25 minuter sen började bilträffen i piteå på noliaparkeringen. undra om de är mycke folk där?.. skulle egentligen ha chaffat till min bror idag, men pga vissa omständigheter så blev de inte så.  dom ville fara på cruisingen i boden och jag är inte såå förtjust i o glassa runt där. så nu sitter man här o funderar på vad som händer. malin ska leka mormor idag och baka matbröd och pajer med hennes mor, så hon kan ju inte göra mig sällskap ikväll. vem vill vara min vän ikväll?


SWIIIISCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0