fredagsmys med niklas

var och hämtade nicke från busstationen idag. gissa om han blev förvånad då de var jag som stod där och väntade och inte pappa! men han lyckades chockera mig med, pojken pratar ju flytade engelska! han är 10år och pratar bättre engelska än folk jag umgås med.
jag fick reda på att han spelar gitarr också, that`s my boy!



de var länge sen jag o min brorson var med varandra så vi tyckte att de var dags nu. vi for o hyrde alvin and the chipmunks och gottade oss hemma hos mig med chips och ostbågar. en perfekt fredag om jag får säga de själv.

när han traskade hem så for jag ut med bilen en sväng. stod på brass och funderade över livet. insåg att jag inte känner så många som snurrar i stan nå mer, den nya generationen har börjat ta över.

tack simon, för att du gjorde mig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0