hejdå apberget

ja, nu har jag tagit ett stort steg i mitt liv tack vare ett litet knapptryck. har raderat min apberget användare! nu är min tid över där och samtidigt som de känns otroligt tomt nu då man inte kan snoka nå mer, så njuter jag ändå av min frihet. efter nästan 3 år som administratör så har jag äntligen insett att de inte är värt de. vi är gratisarbetare som hjälper ägarna att tjäna miljoner. jag trivdes med min roll, men vad vann jag på de? inget alls.

snart är min semester slut. känns som att de har gått alldeles för fort och jag har ångest över hur lite jag har lyckats åstakomma på en hel månad. jag har bara varit i min lilla kommun, har inte gjort nått av värde. sentill råga på allt så låg jag ju sjuk i en vecka.. ångest! nu får jag vänta ett helt år innan jag kan göra ett nytt försök till o planera en massa härligheter. men jag tvivlar på att jag lyckas med de då heller. suck. ibland är jag så dålig.

den här veckan ska jag i alla fall fara o titta på tapeter, har planerat de under en längre tid nu men de har aldrig blivit av. sen ska jag åka in på brl och köpa mig en ny bilstereo och lite kablar så jag kan koppla in basen. eller ja.. tobbeliten ska hjälpa mig. jag hade väl även tänkt köpa toning så jag får de bortgjort också. får se hur långt jag kommer med allt detta, men lite planer har jag för en gång skull. ska försöka fullfölja de också.


men prio ett blir att vända tillbaka mitt dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0