jag mår som en kloakråtta!

efter min lugna och skötsamma helg så har jag gått o blivit sjuk! känns inte som att det här är de bästa sättet att spendera semestern på. jag ligger i soffan med en filt och småser på tv. har ingen ork att göra nått mer ansträngande. de känns som att jag har ett betongblock på skallen, en rasp i halsen och kranen sputar mer än aldrig förr. jag snorar mer än en snorunge!

jag och vickan skulle ha farit o kollat på tapeter idag till min lägenhet. de är ju snart höst och då ska pappsen börja renovera! men vi får ta de nån annan dag då jag mår bättre, förhoppningsvis blir de snart. på fredag ska jag ju rulla mot kiruna, men är jag sjuk så kan jag ju inte fara. därför hoppas jag på de bästa! jag vill ju inte missa camsans bröllop..

gör mig frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0