köpaköpaköpa

hade lite dötid tidigare idag. så jag satt o klickade runt på olika internetsidor och letade efter bla. en ny mobil och ett par skor. de gick inge vidare på mobilfronten kan jag då meddela. egentligen så är jag inte i så stort behov av en nya telefon, min fungerar ju och den duger på alla sätt. men de hade varit kul med nån ny o fräsh en. med nya finesser! skosökandet gick väl inte heller som planerat. hittade 1 par stövlar, modell lägre skafft, men dessa fanns inte på din sko här i lule så om jag vill ha dom måste jag göra en beställning o då kommer vi till 2 andra problem, tänk om dom är osköna?! och hur ska man kunna välja mellan brunt o svart?!? jag är en typisk svart tjej, så de skulle ju vara de mest naturliga meeeen de är väl alltid kul o prova nått nytt? svåra beslut de där. dom kostade iaf 700 och de kan dom kanske vara värd. får kanske gå en runda på stan här nån dag o se om jag hittar nått annat par som jag faller för.

de var rätt mycke folk ute idag, de är ju trots allt lill-lördag. de var fullt med bilar på brass så de var bara o välja o vraka mellan vilka man ville prata med. träffade bla. elina, simon, heffa, jens, andreas, björn, brännvall, julia och julia mf. kul kväll. o så fick man ju sällskap av henke då. vi satt o dunkade en gammal aqua skiva och höll låda.. eller de var väl jag som stod för ett soloframträdande, men ibland får man faktiskt ta o bjuda på sig själv!

nu ser jag på sex and the city o jag insåg precis att jag borde ha legat i sängen för flera timmar sen. nu börjar övertröttheten komma så jag lär väl få snurra en hel del nu innan jag försvinner in i nån mysig fantasivärld.


så godnatt kära vänner. sov gott och så håller vi tummarna för att solen skiner på oss imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0