luleåkalaset 08

som vanligt bestod lulekalaset av en massa alkohol och glada människor. trots lite bråk och tjorv som vanligt så måste jag ändå säga att allt gick väldigt bra!  som dom flesta andra här i stan, så festade vi från torsdag till lördag. de kändes på söndagsmorgonen då man vaknade, man var inte alls speciellt pigg eller hurtig då. men efter att ha sovit bort hela söndagen så kände jag mig som en ny människa då den nya veckan började. skönt med semester säger jag då! hade aldrig orkat stiga upp innan 08 för att sedan sätta mig vid ett kontor och försöka arbeta.

nu lär det i alla fall dröja ett tag tills jag häller i mig sånna där mängder alkohol igen. snart börjar ju hösten, då är de en massa små själar som fyller år. man måste ju vila upp sig tills dess!  

måste bara säga att boppers var de bästa som hände under hela kalaset!


här kommer filmerna från helgen iaf, verkar vara stor efterfrågan på dom:

 


 


 
 


bilder finns på min pixbox också. brukar inte använda den, men nu kändes de lämpligt när jag för en gång skull har lyckats ta lite kort!


Kommentarer
Postat av: dzl

det är vårat gäng som står å sjunger "korpilombolo nickala å pajala" i bakgrunden :P

2008-08-07 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0