mitt rena hem

jaha, som ni kanske läste i mitt tidigare inlägg så hade jag svårt o somna inatt. slutade med att jag lyckades falla i dvala strax före 8a o sov till 14 då malin ringde o väckte mig! fast de var kanske lika bra de, annars ligger jag väl vaken en natt till.

nu har jag i alla fall lyckats städa min lägenhet. du går de inte att gå på dammråtts-safari nå mer! alla som har varit hit på sistone har klagat på mina dammråttor och mitt oskurade golv. o tro de eller ej, de är mest killar som har påpekat de. är killar mer petiga än tjejer? verkar inte bättre.

min tvättmaskin fungerar igen! wooho, har lyckats tvätta två maskiner utan att den har tjorvat med mig. eller den andra maskinen är i full gång nu så vi får hoppas att den överlever hela prosessen.


nu ska jag hoppa i duschen o sen försöka skapa ihop nått som man kan kalla för middag. måste fara o handla nån dag också, de börjar eka i mitt kylskåp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0