sömnbrist

3 timmar igår, 5 timmar inatt. känner mig som en död räka! var dessutom tvungen att jobba över idag, inte riktigt vad jag hade hoppats på. har iaf kommit hem nu och jag är vrååålhungrig! behöver mat.. orkar man ställa sig framför spisen? njaa, kanske inte. är inte riktigt min favoritplats. men jag antar att jag inte har så mkt till val.. om jag inte vill svälta så klart.

idag är det tisdag, de är med andra ord min städ/tvättdag. men jag plockade ju faktiskt undan igår så jag kanske kan ta ledigt från min städtjänst idag. o med tanke på min trötthet och mitt övertidsarbete så förtjänar jag en lugn kväll! fast  de är väldigt fint väder ute idag, en liten del av mig vill gå på en promenad men jag tvivlar på att kroppen orkar med.


nu måste jag ha maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0