tårarna höll på att komma..

Idag var en såndär extremt dålig dag då allt bara går fel. På jobbet funkade väl de mesta, jobbade dock över styft en timma men de gjorde inte så mycket. hur som haver, då min arbetsdag var slut så for jag hem till mina föräldrar och fick mat i magen. sen började min otur sakta en säkert svepa över mig. min externa hårddisk har tjorvat i veckan och jag misstänkte att fläkten höll på att säga upp sig, men efter att pappa hade tittat på den så visade de sig att de inte var nå fel alls på den. jaha tänkte jag och kopplade i den i datorn hemma hos dom. NEEEEJ! alla bilder på pagen och tkgn var borta.. suck! insåg att jag inte kunde göra så mkt så jag fick helt enkelt ta mig samman. men då kontaktade jag en stadsadmin från skellefteåregionen och bad han skicka över alla bilder som jag hade i ett album på min gamla apbergetanvändare som jag förövrigt har raderat! (för er som inte vet så kan stadsadministratörer gå in på en användare trots att den är raderad) så nu har jag lite bilder på mina bäbisar igen, de känns bra!  jag trallade sedan vidare och började pilla på malins försenade födelsedagspresent. allt gick bra i början.. sen började även de skita sig. om vi säger såhär..jag måste i stort sett börja om från början imorgon. typiskt!  jag var så less och trött, så jag höll på att börja lipa.
de är svårt att beskriva hur dålig min dag har varit då jag inte kan berätta allt som har hänt eftersom malin är en av mina trogna bloggläsare. jag kan ju inte avslöja min hemliga present ! jaja de är bara och ta nya tag imorgon, då är de ju fredag o allt! wiiee


jag ska ta en snabb dusch nu hade jag tänkt. jag struntar i att klockan är efter 22! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0