upptagna små jävlar

jag är en såndär som hatar o planera, men de straffar mig själv i slutändan. nu sitter man här helt ensam och suckar över att alla andra är upptagna.
malin bakar
jens, julia, brännvall och nån fler? ska till boden
andreas, björn, david, johanna mf. ska på färjan
victoria dricker hemma med sina föräldrar + släktingar
elina är på företagsfest
och där tog de slut på mina vänner, iaf dom som jag kan tänka mig att umgås med idag eftersom jag verkligen vill åka till boden eller pite.


har precis tryckt i mig en macka som fick bli min middag idag. sitter o pratar med stefan på msn nu, han verkar ha blivit lite mer vettig nu på senaste. han har till o med insett att stockholm inte är så bra trots allt! de var på tiden.


extreme home makeover på tv nu. ska man kanske fälla en tår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0