blekning och chipsfrossa

elina bestämde sig för att bli ljushårig så efteratt vi hade tryckt i oss kebaben så for vi till kvantum och inhandlade en massa blekning + ljusbrun hårfärg. vi blekte håret 2 ggr igår och de belv märkbart ljusare. men vi ska fortsätta på onsdag.



sömntutan simon kom också och gjorde oss sällskap lite senare på kvällen. vi åt chips och såg på wallander. när filmen var slut så var de dags för mig att börja bege mig hemmåt. trots detta så kom jag ändå inte i säng förens efter 01. detta pga min vän henke k aka lille skutt. vi låg och pratade i telefonen rätt länge. men de var kul. länge sen pojken hade tid att höra av sig. han är en sån upptagen man nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0