hejdå luleå

igår när jag kom hem så insåg jag att jag inte hade börjat packa inför våran företagsresa som vi ska göra idag. så de var bara att rota fram en bag och börja slänga ner de som jag behövde. de gick rätt fort ändå, men de är väl säkert nått viktigt som jag har glömt. men vad gör de.. jag överlever nog. ska bara vara borta i 2 dagar.

hoppas att de blir roligt, men de blir de säkert. dom här resorna brukar vara hemliga, men den här gången har vi lyckats luska ut vart vi ska. folket på kontoret var inte så bra på att hålla tyst iår så de spreds ganska snabbt.

men ni får veta mer då jag kommer hem.
fast på lördag då jag kommer tillbaka till stan så ska jag direkt till min hallonpaj, lilla elina vill nämligen att vi ska festa lite eftersom de är helg. så de är väl bara att ställa upp som den snälla vän jag är.

de är en sliten söndag som väntar på mig.
men min chef säger att jag är ung och att jag ska klara av sånna här utmaningar.


jag är i alla fall redo för bussfärden som vi ska på nu kl 17.
jag är packad och klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0