hemma hos vår dagmamma

elinas grannar måste ju tro att flickan bedriver nån slags dagisverksamhet i hennes lägenhet. varje gång jag och simon är där så härjar vi på som om vi vore 5 år och otroligt rastlösa. men kul har vi iaf, men jag vet inte om elina är lika road som vi. hon pustar nog ut varje gång vi går ut genom dörren..

spenderade då min onsdagskväll hemma hos henne. vi frägade hennes hår igen och så såg vi på tv och tröck i oss ostbågar och lite annat smått o gått. min bror frågade om jag hade flyttat in hos henne, men ikke de. fast de är ju inte långt ifrån, jag trivs så otroligt bra där. vet inte om de är folket eller lägenheten som gör de. fast.. de kan även vara den otroligt sköna soffan som får mig till att vilja komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0