julen har kommit o hälsat på

jag släppte in julen hos mig också, trots att jag inte är speciellt förtjust i den här högtiden. tomtar står inte högst upp på min favoritlista, dom ser otroligt hemlighetsfulla och läskiga ut så dom skrämmer mig. men ni som känner mig och har sett mig på stan med TKGn, vet förmodligen att jag däremot har en förkärlek till julgranar! granen i bilen har fått spendera ett år tillsammans med mig och den glädjer mig varje gång jag sätter mig i bilen, varesig de är jul eller inte.

hur som haver så står de iaf en stor fin plastgran i mitt kök nu. den blev riktigt stilig om jag får säga de själv. har även bytt gardiner och satt en juleduk på bordet. måste införskaffa lite ljusstakar då jag får lön, de är väl de ända som saknar nu, sen är jag redo.

om man kanske skulle ta o julbaka nångång här framöver också.. eller de kanske är lite överkurs?
mamma bakar ju ändå så jag kan ju frossa hemma hos dom istället. då blir de gratis och så smakar de förmodligen bättre än de jag skulle lyckas åstakomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0