mycke sömn behöver man

trots att jag kom i säng rätt tidigt på lördagkvällen, tror att vi var hemma stax baki 02, så var jag ändå grymt trött på söndagen. jag kände mig väldigt tärd och utsliten så jag hade somnade redan runt 20:00 den dagen.

förövrigt så kan jag säga att den här veckan har varit väldigt jobbig. har haft fullt upp på jobbet och de har resulterad i att jag har somnat så fort jag har kommit hem i stort sett.

men idag är de fredag. de är dessutom idolfinal ikväll!
de ska till o med jag se på.
de blri en lugn hemmakväll framför tvn för min del, ska försöka ta igen all förlorad sömn så jag kan börja känna mig som en människa igen.

hoppas kevin vinner idool, woooh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0