vid tung irritation hjälper vänner och prat

min fredag blev inte så lugn som jag hade planerat. blev så frustrerad lite senare på kvällen efter idolfinalen så att jag var tvungen att fara ut trots min dåliga hälsa. man kan kanske tro att jag blev ledsen för att johan palm åkte ut, men så var ikke fallet. de gjorde mig snarare lite glad eftersom jag personligen inte är något större fan till honom. utan de var en annan sak somstöre mig så otroligt mkt så att jag kände att jag behövde få träffa folk o komma ut lite och på så vis komma på andra tankar.

jag åkte ett tag i UBPn med julia o jens, men tillslut tog jag min egen bil och tuffade runt med den istället. plockade upp malin också och vi for inte hem förens tidigt på morgonen. men de var trevligt och vi hade en väldigt spännande kväll om man säger så.

tro de eller ej, men jag var uppe runt 12 dagen efter trots att jag kom i säng först vid 07! de ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0