can you kiss away my pain?

Sitter i min hall just nu, på en kudde o har vita vanilj-luktande filt runtom mig, dricker te och lyssnar på Enrique Iglesias - Hero. Det känns verkligen inte som att det är lördag. På lördagar brukar jag alltid vara ute o härja o leka tarzan i stan, jag brukar inte vara den som sitter inne o lökar. Men allt har varit så konstigt på sista tiden, folk beter sig så annorlunda. Jag känner mig konstig och otroligt trött. Igår slutade det med att jag gick o la mig innan 00:00. på en FREDAG! men de var skönt, ja behövde ta igen lite sömn. 


Jag bor själv nu. Det känns skönt, behöver lite frihet. men samtidigt så är det väldigt tomt. Ingen som skriker på en eller ställer onödiga frågor. Det känns lite ensamt.


De är dom här stunderna som gör så att man börjar filosofera och fundera på livet.  Vilka är ens vänner? Vilka bryr sig? Vem ställer alltid upp? vilka är fake? Vem är jag? Vad vill jag? Vem vill jag ha? Vad ska jag göra? Hur kommer det att bli? and so on.. Frågor som jag ändå inte kan få svar på då jag sitter här i min hall. Min fula hall med min otroligt fina hallmöbel som jag köpte på WIKA möbler förra veckan!

Jaha, så vad gör man? jo, man tar på sig skorna och kastar jackan över axeln, sen knatar man över till sin bror som bor i huset bredvid!


Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0