die mf die

Nu sitter jag på jobbet. De suger. Känner mig mer död än levande. vill bara sova.  Vill att den här dagen ska gå fortfortfort! så man kan fara hem i tryna i soffan. Glömde dessutom min matlåda (som vicky kokade ihop igår!) hemma. bra jobbat! så jag blir illa tvungen att fara hem o hämta den sen..typiskt. tur att man bor i lilla lule, det tar ju trots allt bara 5-10 min att brumma hem. men sen är ju jag känd som världens slöaste person.

Den här tidagen var lika mysig som dom två andra tisdagarna som har paserat nu den närmsta tiden. Det var jag, vicky och en massa gotta! vi lagada middag, åt glass och såg på gossip girl! <3

Nu är fikarasten slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0