empty room

ååh, jag älskar min lägenhet. så fint de är här! mitt vardagsrum är så gott som färdigt, bara nå tavlor som saknas. mitt badrum är målat och de ska bara upp nå skåp o sånt.

det blev nå knas med min dator i söndags så andreas o björn kom hit o pillade på den. dom var här i 6 timmar. vi åt pizza, såg på tv, drack saft o åt kakor! en supersöndag. men vi fick inte liv i datorn, så pappa fick ta över. de slutade med att jag fick en ny hårddisk! den förra hade tydligen krashat. så nu är jag lycklig igen!

Idag är de tisdag o ni vet vad de innebär! ska kramas med victoria o se på gossip girl! hon är sjuk o jag har varit hemma från jobbet idag. men ingenting kan stoppa oss.

min helg var lugnt o skön som vanligt. i fredas gjorde jag inte allt för mkt och i lördas kom en full ingo på besök.
han däckade i min soffa då jag for o hämtade min far från en fest.

förövrigt så blev jag lite småkär i sanna nielsens låt från melodifestivalen. empty room.

nu ska jag trycka i mig en kexchoklad.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken söt header!! :)

2008-02-19 @ 16:23:58
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0