Flams och trams

Imorgon är det fredag, ni anar inte hur mycket jag har längtat efter den dagen! Förstår inte varför jag sover som en kratta nu för tiden, men i helgen ska det bli ändring på det. Massa sömn, vila och egotänkande. grymt. Fast på lördag ska vi ha drinkprovning hos Camilla, flickan ska ju gifta sig i sommar! känner mig inte allt för taggad till o dricka.. kanske kan vara provsmakare till dom alkoholfria drinkarna?

Jag och victoria har varit och handlat lite strunt från blomsterlandet och dollar. efter en massa skratt och svammel så kom vi iaf hem med lite dekorationer. Fint blev det! Ska inhandla mer snart. myselipys.


        
Vi hann prova mössor på dollarstore också. Lite roar små!
Nalle Puh mössan, en gammal favorit



Grattis mor o far! 38år som man och hustru.
vem vill dela min vardag?


sister hazel - killing me too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0