förändring

idag är det tisdag. och som vanligt har jag hängt gäng med min lilla snutta och det var lika trevligt som vanligt. vi har såklart sett på gossip girl <3 och i huvudet på carolina gynning. fast..vi missade slutet av det eftersom vi var tvugna att fara till affären o köpa mer hårfärg. jo, glömde nämna att vi har fixat hennes hår. nu är hon inte korthårig nå mer iaf. det blev fint. tänk att en så lite kan göra en så stor skillnad.

image15


usch, har varit på en utbildning så gott som hela eftermiddagen. blev man nå smartare? jag tvivlar. Det enda som fastnade var väl att jag kunde ändra lite på min mail-layout. kan göra så att mailen i inkorgen får olika färger beroende på vem det är som har skickat dom. jimmy weinhandl var den ända som fick en speciell färg, grööön! bara för att jag gillar grönt och för att han är snäll. och för att han är den ända som skickar viktiga mail till mig. alla andra skickar bara en massa bajs som oftast hamnar i papperskorgen.

Nu är det nog bäst att jag går och blundar lite så att man hinner få sig lite skönhetssömn innan man ska till jobbet. Såg ut som ett liffa idag, tack vare att jag inte hade fixat håret innan jag la mig. Men ja, vem ska jag göra mig snygg inför. chefen? skulle inte tro det. han är inte värd det. Det lilla äcklet (citerat från rixfm, men det passar nog in rätt bra i de här fallet också)


i still got the blues for you.


you know you love me. xoxo  /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0