frågor utan svar

gaah, hatar att känna såhär. har tusen frågor jag vill ha svar på just nu. jag trodde allt var bra, men tydligen inte. undrar vad jag har gjort fel. fast jag tvivlar på att de är hos mig problemet ligger.. Kvällen blev inte riktigt som planerat. Malin svek mig för några räkmackor. men istället så ställde min trofasta vän victoria upp som sällskap. Men de "barkade" (tänkte anpassa språket nu eftersom vi har varit i grannbyn!) ju totalt på slutet. Vi var tre i bilen, men de var bara jag som inte tappade talförmågan. menmen, de var väl gulligt på småpluttit sätt. Vi får väl se hur de går, men den historien får ni nog läsa om i vickelivickans lilla bloggeliblogg eller kanske i hennes hjärtebok? och såklart, som alla andra gånger, så snöar de ju påvägen hem från piteå. jag älskar verkligen att köra bil mitt i natten då man är som tröttast, då de snöar! huvva. jaha, mat skulle sitta fint, men ikke de. de ekar nästan i mitt kylskåp. skulle ha farit o handlat idag, men de blir sällan som man planerar.

Imorgon är en ny dag, vad ska man hitta på då måntro?

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

gillar din header, hm.. önskar jag var bättre på det där

2008-02-24 @ 05:01:47
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0