john blund, varför gör du såhär mot mig?

Jag är så trött! men jag har bara mig själv att skylla, jag är alldeles för mammig. har så otroligt svårt att låta bli att bry mig. Önskar bara att jag kunde göra med för dig!

Utöver alla problem, så var gårdagen en väldigt bra dag. Fick så gott som en heldag med Malin. Käkade pizza och snackade en massa strunt. Kändes bra iaf, trist att det har blivit så konstigt mellan oss bara. Men nu verkar de som att de börjar lösa sig.

Sitter på jobbet nu. känner mig som ett spöke. Hade nog behövt mer sömn än dessa tre timmar som natten hade o erbjuda. sov inte allt för många minuter i förrgår heller..nästan så att jag tycker synd o mina medmänniskor. Jag lyckades ialla fall få ihop försäljningsrapporten efter många om o men. duktig tjej! Min högsta önskan för tillfället är att dagen ska ta slut fort, helst nu.
 
bläää,  efter jobbet så måste jag förbi pappsen, han ska kika på bilen, själv är man ju inte allt för kunnig. kan iaf fylla på vatten och kolla oljan, men ungefär där tar mina skills slut. 


Händig man sökes?
Fartfylld tjej i sina bästa dar, söker en händig karl i en fräsh ålder som kan laga mat och trixa i bilar!
fler kunskaper ses som ett plus!
per gessle, har du nå tips?


jaja, kanske ska sluta svammla nu. min lunch tar slut om 10 minuter. jag dör. hur ska jag orka med en hel eftermiddag?! har växlen dessutom. så min plan på att sticka hem tidigare idag, sprack rätt hårt. typiskt. varför kan inte världen vara min vän?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0