ett steg närmare..

efter många om o men så har jag i alla fall lyckats få ihop en ritning på hur mitt klädförvaringssystem ska se ut, det som ska stå i min walk-in-closet. Det var mycket besvärligare än vad jag trodde, jag hade nog inte klarat det utan victorias hjälp! så, nästa lördag bär det av mot IKEA. Ska umgås med victoria imorgon också. Vi ska glotta på deras hemsida och se om dom har nå möbler som jag vill ha.

Nu börjar det faktiskt kännas lite bättre, känns inte lika stressigt. Pappa har fixat allt som har med försäkringar och göra. Adressändringen är gjord. Vi har pratat med bredbandsbolaget gällande telefon och internet. Och idag har vi varit hos HSB mäklarna o skrivit på alla papper!

Längtar tills jag får lägenheten. Då kan jag stänga in mig i min värld och ta hand om mig själv. Ligga i mitt badkar och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0