Godmorgon sverige!

Nu har man vaknat. Satt flera timmar i telefonen med Malin igår.
Jag tror verkligen att det behövdes. Vi båda fick prata ut. Jag hoppas att hon bestämmer sig för att stanna i Luleå, att hon inte flyttar ner till Göteborg, jag behöver henne här. Är så glad över att vi har fått den kontakten som vi har idag, du är underbar!


malin o jag


Jag har iaf tänkt efter nu. Jag ska sluta gnälla, sluta tänka på det som har hänt.
1. Det som inte dödar oss, blir vi starkare utav.
2. Lever man i det förgångna, lever man inte alls. Man går misste om så mkt i nuet.
3. Jag mår inte bättre av att tänka på det.
Det finns hur många anledningar som helst som talar för att jag ska gå vidare. Jag har ju ändå så mycket annat i mitt liv, jag hade det ju så bra innan allt de här hände. Man får inte känna efter så mycket. Det finns dom som har det flera gånger värre än mig. Så, istället för att ligga här o snora och spendera all tid till o tycka synd om mig själv, ska jag ut och rädda världen!
Fast.. jag kanske ska börja med o äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0