Hej mitt vinterland!

Idag snöar det här i luleå, det bara vräker ner.
dessutom så blåder det så mycket så att man knappt ser en meter framför sig då man går ut. de är dessa dagar man är glad över att man har tak över huvudet och kläder på kroppen. fast de känns inte lika roligt då man inser att man måste sätta fötterna utanför porten för att lyckas ta sig hem från jobbet. och ännu jobbigare är de att jag dessutom måste ställa sig o sopa av bilen! helst av allt hade jag bara velat kura ner mig i sängen med en varm tekopp i handen och slå på en mysig film. de hade varit kanon! men ikket. nu måste man jobba o tjäna pengar.

Idag fick jag en inflyttningspresent från chefen!
jag känner mig omtyckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0