wooho!

Det känns så overkligt, allt har gått så fort. Var o kikade på lägenheten igår, den var faktiskt inte så skabbig som jag trodde. Det var bara badrummet som var gräsligt! otroligt gräsligt.. men det går fort att fräsha till. utöver det så var allt rätt okej. Vitt o enkelt. och vet ni vad.. på onsdag skriver jag på papprena! då blir den min, bara min. Får flytta in den 1 februari.


lägenheeten

Ankarkronan. 90,5




Usch, det var en rätt tung dag på jobbet idag, fick jobba över till 20:20. En 12 timmar lång arbetsdag och jag har bara sovit 3½ timmar inatt. Det värsta är att jag inte är trött än heller, eller jag är nog övertrött. Känner mig lite smått speedad. Meeeen, får väl lägga mig ner o försöka tvinga mig själv till sömns. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hur bra har ni betalt som admins i Luleå när du har råd med en trea? :(

2008-01-23 @ 23:21:27
URL: http://mrbjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0