apologize

jag vet inte om de skedde någon missuppfattning med mitt tidigare inlägg. folk kanske inte förstod själva budskapet som jag försökte få fram. så jag gör ett nytt försök till o förklara mig..

Jag saknar mina vänner som jag umgicks med förut, tunagårdsgänget dvs. och även andra människor, så som min gymnasieklass osv. men bara för att jag saknar dom, så betyder de inte att jag inte tycker om dom vänner som jag har idag. och de betyder heller inte att jag är otacksam eller inte bryr mig om dom som jag faktiskt har kvar kontakten med. tycker bara att de hade varit bra om man hade lyckats behålla kontakten med alla ens nära o kära, men även jag förstår att detta är så gott som omöjligt.

jag är väldigt trött och seg just nu, därför blev min beskrivning eller försökt till o be om ursäkt för eventuella missförstånd, inte den bästa.


nu måste jag jobba
/arbetsmyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0