bara bra till en sak

idag var de ännu en grilldag som stod på min to-do-list. pappa o mamma är på husvangssemester i vårat kära grannland  Finland. snälla som dom är så har dom fyllt upp frysen med kött och lite annat smått o gott så vi kan ha de trevligt medans dom är borta. Så jag, jens, jullan, linda, agge, björn o aapa grillade och mådde bra där ute i kallax. vissa förtärde alkohol o andra inte, eftersom jag körde bil så var jag såklart en av dom skötsamma.

har hunnit köra till sävast o hämtat upp björn också, han var dit o länmade en bil. jag lyckades dessutom övertala andreas till o följa med mig så jag slapp köra ensam. nu har jag i alla fall tagit mig hem o plaserat mig i soffan. ska snart fulla vidare mot sängen så man kanske får sig lite sköthetssömn inatt, tillskillnad från igår.

IMORGON ÄR DE FREDAG! juvligt.


BILDER FRÅN GÅRDAGEN!
middagsbjudningen jag höll i hos hemma i villan hos mina föräldrar

   
  




 


Kommentarer
Postat av: Lindur

Var sååå jävla värt! Synd bara att Agge skulle vara så snabb på att suga i sej en öl... man blev som lite sugen så där :P

2008-07-11 @ 15:50:03
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0