de är jag som är stekarn


de regnade i morse, sen sprack de upp på eftermiddagen o de blev lite sol.. solen försvann.. de blev sol igen o så började de blåsa. sen blev de jättesoligt o varmt. sen slutade jag jobba o då försvann solen och de blev kallt.. typiskt.

var ut till stugan idag o grillade tillsammans med jullan, jens o björn.
de var lika gott som alltid, jens är så duktig!

efter de for jag hem o bytte om, traskade till bergviken och la mig i solariumet, sen promenixade jag hem igen. kändes som att jag behövde steka fläsket lite, vill ju inte se ut som en albino mitt i sommaren! jag må vara en kontorsråtta, men man kan ju försöka dölja de. jag fick tyvärr inte en gyllenbrun hudfärg.. ska sanningen fram så syns de inte ens att jag har solat.
men de var iaf skönt att få sova i 24 minuter!


nu är min dag slut så jag tackar för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0