its all about me

den här veckan har jag ägnat helt åt mig själv. har i så gott som bara jobbat, sovit och ätit.
har inte haft nån överdrivet bra kontakt med omvärlden, förutom att jag har pratat med min bror o dom stugan. de har varit skönt. känns som att jag behövde få lite "me time". dessutom fick jag ju lägenheten städat på samma gång.

idag har jag varit till överkalix  en sväng med jens, björn, aapa o julia. vi skulle dit o släppa av jullan eftersom hon ska jobba där med sin familj nu under marknaden. efter de for vi hem igen. de var ungefär så spännande som de låter. men nu har vi iaf räknat ut hur mkt soppa TKGn drar, så de var ju bra.


nu ligger jag här i min stora säng o funderar på livet.
är varenda motgång i livet en prövning?
eller är de bara nått som ska få en att inse vad som är rätt o fel?


nu ska jag dra ner gardinen.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0