jag har överträffat mig själv

Idag har jag hunnit med en massa saker, mycket mer än vad jag hade tänkt göra: 

  • jobbat 8-17 (eller 08.20 med tanke på min vanliga sovmorgon!)
  • tankat full tank i bilen (var nere på reserven, så de behövdes!)
  • handlat för fösta gången på över 1 månad
  • städat hela lägenheten
  • diskat
  • tvättat
  • rengjort några av mina skor
  • sköljt av mina palmer
  • lagat middag + lunchlåda tills imorgon
  • färgat håret
  • bytt sängkläder
   
 
   


 

Läste just vad mia hade skrivit för kommentar på ett av mina tidigare inlägg (memorylane). de är så sjukt att man nu längtar tillbaka till den tiden som man på den tiden bara ville komma bort ifrån. när man gick på gymnasiet så ville man inget hellre än att växa upp, få sig ett jobb o flytta till en egen lägenhet. nu när man har tatt de steget.. så vill man bara tillbaka. varför är de så? varför inser man alltid vad de är man har först då man har förlorat de? varför kan man inte njuta av livet i nuet och vara glad över de man har o över den man är. varför måste man alltid försöka finna något bätte o vara en bättre människa än vad man redan är.. frågorna sveper över mig, de dröjer väl inte länge innan jag har drunknar i ovishet.


nu sitter jag i soffan och ser på sex and the city. ska se lite till av de, sen ska jag gosa ner mig i min ren-bäddade säng, med mitt nyfärgade hår och njuta av min fina o fräsha lägenhet!

smell you later.


Kommentarer
Postat av: Lindur

Jag vet! Jag har t o m gnällt på mamma att jag ska få flytta hem igen... men icket! Undrar varför?? :P

2008-07-17 @ 11:23:52
URL: http://metrobloggen.se/lindur
Postat av: Anonym

Du kan förresten få komma hem till mej och fixa oxå om du har slut hemma?? ;)

2008-07-17 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0