långt borta..

nu har vickan begett sig till mindre städar, närmare bestämt ljusdal där hon är o kramas med micke i guess. var tvungen o ringa till henne idag o kolla så att hon lever. man vet ju aldrig hur de kan sluta! men de verkar som att de går bra i alla fall, så förhoppningsvis kommer hon hem hel och ren.

jag har städat lägenheten idag! weiii. fast.. jag vet inte om jag var så nogrann. men de ser iaf bättre ut nu än vad de gjorde då jag började. vattnade mina blommor också, då insåg jag att jag måste plantera om dom. suck, mer jobb!

lönesamtal idag. jag är så besviken!
nya framtidsplaner måste smidas.
vart ska jag hamna? va vill jag bli då jag bli stor? tell me!

power big meet i helgen o inte får man åka. nääää.
istället ska jag dränka mina sorger här i luleå, förhoppningsvis har jag fått tillbaka tkgn tills dess. har kanske inte nämnt att den är på lagning igen. nej de är inte ruckel! dom kommer bara aldrig fram till vart felet sitter. men jag gråter inte, vi behöver inte stå för hela kalaset! o min pappa slipper skruva. + att jag får nya lånebilar hela tiden! nu brummar jag runt med en silverfärgad volvo s60.


nu måste jag gå o hänga tvätt!

hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0