mmm.. mat!

middagsbjudningen/festen som vi ordnade hemma hos mig, jag o några arbetskamrater, var väldigt lyckad! maten var mer än god och vi tröck i oss alldeles för mkt.
de bjöds på: helgrillad ryggbiff (tror jag att de var?) med potatisgratäng och klyftpotatis. sparris inlindade i bacon och även majs som vi sedan la på grillen en stund. och så gjorde vi en helt vanligt sallad som passar till allt. till efterätt åt vi bananer som var fyllda med chocklad, inlindade i foliè som värmdes på grillen. som vi åt tillsammans med glass, jordgubbar och mashmellows! mumma! utöver dessa godsaker så fyllde vi magen med vin och lite annat tilltugg. (har bilder från kvällen men dom laddar jag upp imorgon)

kan då säga att de var en väldigt bra kväll. jag avrundade dock rätt tidigt eftersom jag hade tänkt orka upp till jobbet imorgon. dom andra begav sig till färjan, vissa var mer partytaggade än andra.


nu ligger jag i sängen och jag ångrar absolut inte mitt beslut om att fara hem o sova.
godnatt kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0