överkalix x 3

Jag har hunnit vara i överkalix 3 gånger på 3 dagar. trots att de bara är runt 10 mil dit så lovar jag att de har tagit minst 2 timmar att ta oss fram varje gång. de har varit en bra helg om man bortser från alla bekymmer, men en helt felfri helg får vi sällan vara med om. man får inte ha så höga krav helt enkelt. träffade iaf david i ökx, blev lite förvånad men de var en posititv överaskning.



ligger i min säng nu o känner hur sliten jag är efter helgens bravader. ska snart blunda och försöka vila upp mig inför imorgon. bara en vecka kvar nu innan jag får njuta av min semester! wiiie.

mamma o pappa kom hem idag från finland, nu är friden över! dom har varit på husvangssemester i över 2 veckor och som vanligt har jag o jens fått lite presenter. de blir man aldrig för stor för! fick en jättefin glasros som man kan ha värmeljus i. en rosa! och en stor kroppsspegel som jag inte har sett än. + kastruller och en till extern hårddisk. nu är jag glad!



slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0