the refreshments

i lördags var jag på western farm i boden, för första gången. de var fullt ös hela kvällen! the refreshments var där och jag var överlycklig för att jag äntligen fick se dom! jag o linda dansade som bara den o visade vart skåpet skulle stå. vi var ju som ändå rätt bra på de där! de tyckte ju även dom som stod runt omkring o beskådade oss medans vi svängde våra lurrviga! hur som helst, de där måste vi göra om. trots alla bravader så var de iaf en väldigt lyckad kväll. fick dock världens skavsår från mina fina pumps, men de är väl smällar man får ta antar jag..

.


 
  


i går var de en återhämtningsdag. låg inne och såg på tv o njöt av min sköna, slappa söndag. somnade dock runt 19 vilket resulterade i att jag vaknade runt 02 och var mer än pigg. som tur var musse inne på msn, så han höll mig sällskap innan de var dags att försöka somna igen. klockan ringde 07.30 som vanligt eftersom de var måndag.. suck. vaknade och satte mig på sängkanten o insåg att jag inte skulle klara av att ta mig till jobbet. smärtan från min mage var mer än vad jag kunde klara av, så jag la mig ner och smsade mina kära arbetskamrater och informerade dom om att jag ej kommer att vista mig på kontoret idag. de dröjde inte allt för länge innan jag somnade om o skönt var de.

har legat framför tvn idag och tyckt synd om mig själv. jag mår mycket bättre nu och imorgon kommer jag att fara till jobbet och se till så att allt är som de ska. fick i alla fall ett sms av frida som meddelade att allt hade gått bra med försäljningsrapporten. duktigt jobbat min vän!


snart får man sova igen!

Kommentarer
Postat av: Lindur

Hehe. LÄTT att vi var grymma! :P Ja, fler sånna grejjer måste vi hitta på! =)

2008-07-15 @ 12:17:54
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0