törnrosa äter o sover

skulle skriva blogg igår, men jag råkade somna redan vid 19. då var jag en trött o sliten krigare som hade en massa sömn att ta igen. sov oavbrutet till 07.30 om man bortser från min lilla pisspaus som jag hade vid 03. de var skönt och de kändes som att jag behövde de.

nu ligger jag i min säng igen och jag blir glad av tanken på att jag får semester imorgon! inga mer tidiga uppvaknanden på en månad! inget alarm som behöver väcka mig och ingen försäljningsrapport som ska göras. jag ska njuta som bara den. har dock inga semesterplaner, men de kommer bli underbart ändå tror jag. ska i alla fall på bröllop den 16/8. camilla o stefan ska gifta sig i kiruna och vi är 5 stycken som ställde upp som serveringspersonal osv. de ska bli kul o se kiruna och ännu roligare att äntligen få gå på ett bröllop!

färgade hennes hår i tisdags. hon har beställt löshås och hennes nuvarande hårfärg stämde inte överens med de.men nu är de perfa! ibland blir de bara för bra!
okej, mitt på skallen är de lite ljusare men jag kan väl inte ro för att hon hade utväxt som förstörde litegrann. vi kan ju säga att de har blekts i solen, okej?


pappa är lite smått besviken över att jag inte spenderar mer tid ute i stugan nu då dom har kommit. men jag har ett eget hem o ta hand om och min mat blir förstörd om den inte äts upp! därför var jag duktig o ställde mig framför spisen igår efter jobbet. de var gott med mat och efter de så tog då som sagt törnrosa en tupplur.


om man skulle sova nu så man är en glad tjej imorgon. blir de pdol för min del? nej. blir de pite överhuvudtaget? kanske.. alkohol? tvivlar. men jag är ju inte den som är den! än är inte sista ordet sagt. allt beror på humör, väder och sällskap. kanske glider dit än sväng med linda bara så iaf har fått vara med på ett litet hörn. men samtidigt så hörde jag nå rykten om att man ska fira att man har fått semester?..fast de är väl bara ännu en dålig anledning till att få trycka i sig onödigt stora mängder alkoholhaltiga vatten liknande vätskor fastän man inte är törstig..vi får se om jag är partypooper eller kvällens drottning imorgon då. time will tell.


ska du till pite dansar o ler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0