Du luktar fisk

Imorgon börjar min semester. så från o med då och 4 veckor frammåt, ska jag bara löka. eller..jag har ett rätt fullpackat schema. ska på lulekalaset, bröllop i kiruna o så ska jag försöka hinna med en roadtrip. mest troligt veckan efter lulekalaset. får se hur de går med den saken! håller tummarna iaf. 

helgen har varit väldigt lugn. i fredas var jag en sväng till pite med malin som jag jobbade med förut. var inte så givande, men de var trevligt o umgås lite med henne. i lördags så var jag i stugan, jag o jullan låg i min gummibåt och solade o badade. var mkt varmare i vattnet än vad jag trodde att de skulle vara. idag har jag också spenderat all min tid ute i stugan. de känns skönare att sola där ute då de är mindre folk och de är så ljuvligt att ligga i gummibåten o guppa på vågorna. vi var ut en sväng med båten också. for in till södrahamn och åt kebabrullar som kristian kom med. mums! jag älskar verkligen båtlivet, de ända som saknades var en stor kall öl. då hade allt varit perfekt!

här kommer lite bilder från helgens äventyr:

  
julia                           stugan

    
pappa o jens tar upp nätet  /  jens o loven lägger ut nytt nät
  
utsikten från båten / jag har brännt mig..klänningsbränna?
 
på lördagen såg jag för första gången en gädda vid bryggan.
idag hade vi 3 gäddor i nätet, de har aldrig hänt förut.
Det är dock en brax jens håller i, den var stoooor!



nu sitter jag i min soffa och ser på tv. känner mig helt utpumpad efter dagens solande. ska ta ett bad och sen gosa ner mig i min filt och glo på nån film hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0