du, jag och McDonalds

jag och vicky bestämde oss för att hämta mat på McD idag. när vi kör fram till beställningsstolpen händer följande:

- ... och 2 banan shakes
- 2 banan shakes?
- ja
- vilken storlek?
- små
- *mummel*
- SMÅ!
- JA, men vilken smak?
- öh, BANAN?!
- okej
- aa...
- stora?
- SMÅÅ!!

vi kör fram till hämtluckan och möts av en tjej som slänger ut EN mellan cola till mig och säger varsågod.
jaha tänkte vi, de här var ju inte vad vi hade beställt, så vi stod snällt kvar och väntade på resten..
efter en stund inser väl tjejen att nått är fel så hon frågar vad vi hade beställt så vi upprepade de och då visar de sig att dom hade blandat ihop beställningarna.. duktigt! de var inte ens mkt folk. tacka vet jag max!

bevisligen så har dom inte så höga krav då dom anställer folk på McDonalds..

efter mycke skratt så fick vi äntligen våran mat så vi for o satte oss utanför hälsanshus och hade en liten picknick i kvällssolen!


dags att sussa nu tror jag, så godnatt mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0