baby boy you're still on my mind

var på marknaden idag med victoria. mysfaktorn var hög och endast solen hade kunnat göra dagen bättre. munkarna vi mumsade i oss var utsökta, dom rekomenderar jag!

utöver de så har jag tagit de väldigt lugnt. har legat i badkaret större delen av kvällen. kändes som att jag behövde koppla av lite o njuta av ett varmt badkars-bad.


imorgon ska jag ha fest hemma hos mina föräldrar. min avdelning från jobbet kommer dit så ska vi grilla och umgås. hoppas på att de blir bra väder så vi kan sitta ute! hoppashoppashoppas.



har hunnit se en dokumentär on beyonce också på E!
1. hon har verkigen kämpat för att nå hennes mål och hon har lyckats!
2. hon verkar vara väldigt jordnära
3. och hon är bara såå vacker! 





Fulfill my fantasies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0